Τετάρτη, Απριλίου 08, 2009

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν την ροή της ιστορίας

- Εύα: Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;
- Πηνελόπη: «Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο.
- Μήδεια: Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στον φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε.
- Η μητέρα του Πόντιου Πιλάτου: Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό.
- Η γυναίκα του Ιούδα: Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!
- Εύα Μπράουν, σύντροφος Χίτλερ:" Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό...
- Τζάκι Κέννεντι (ΗΠΑ, 1963): Αγάπη, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο.
- Κυρία Ούλμπριχτ, ανατολικήΓερμανία, 1961: Και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τείχος και εμείς όχι;
- Δέσποινα Παπαδοπούλου, Ελλάδα, 1973: Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν πέρασε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!
- Η γυναίκα του Μπίν Λάντεν: Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά, αλλά με διαφορετικές πτήσεις.

το πήρα από τον Μιχάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου